Melbourne to Bright, donderdag 23-01-2014 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ruud Stijn - WaarBenJij.nu Melbourne to Bright, donderdag 23-01-2014 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ruud Stijn - WaarBenJij.nu

Melbourne to Bright, donderdag 23-01-2014

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

23 Januari 2014 | Australië, Melbourne

Weer: Onbewolkt, belooft zeker 35C te worden. Eindelijk echt zomer!

Vroeg wakker, 6 uur. Tja da’s New Zealand time 08.00. Wist niet dat je ook al met 2 uur tijdsverschil een beetje van slag kon zijn. Maar goed, omgedraaid en door maffen.
Om 08.00 ging dat apparaat dat zich de meest gehate uitvinding van de wereld mag noemen, de wekker. Knal voor zijn ei, ettelijke malen, maar het mocht niet baten. Dus om half negen toch maar eruit. Klaarmaken voor vertrek, lunch besteld voor onderweg, wat een service!, en straks de auto maar eens voor laten rijden, klinkt goed.
Om 14.30 waren we in Bright. Was toch nog een ritje van 4 uur. Ruim 350km!
Maar goed toen waren we dan ook in Bright. Op het prachtige "Chestnut Tree Hotel". Wat een prachtig hotel. En forst of all, iedereen weer zien. Zo leuk!
Sam en Emily komen vrijdag avond. We hadden on niet gerealiseerd dat hij op de police academy in Melbourne niet zo maar weg kan natuurlijk.
’s Avonds hadden we wel een grote BBQ (natuurlijk!) met Rod, Marielle, Oliva, Frank en Thea. Beer, champagne (nu ja bubbels Chardonnay) , grote T-boon……wauw.
Het werd laat dus……

• 23 Januari 2014 - 09:58

Marry:

Hoi Ruud en Wya, heb tot nu toe met veel plezier jullie reisverslag gevolgd en de foto's bekeken. Wat een belevenis zeg en een mooi land! Geniet nog van de laatste dagen en ik zie jullie wel weer snel in de kas of met de honden in het park :-) Groetjes en een veilige reis terug straks

• 24 Januari 2014 - 01:38

Ruud Van Stijn:

Dank je Marry! Ja, het is een hele belevenis zo'n trip plannen en maken. We hebben een geweldige tijd, maar zo langzamerhand begint het wel op zijn eind te lopen. Komende dinsdag vliegen en dan weer terug in ons koude Nederlandje. En raad eens wat? Kom je in Australië, waar de temperatuur alle dagen flink boven de 30 graden zit ... niet als wij er zijn, want het regent ... Brr, koud, maar een graad of 23. Da's effe afzien!